Notiser

Västra Götaland Regionala diskussioner för alla som bor i Västra Götaland med omnejd.

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2016-11-17, 19:16
Knoppfröken Knoppfröken är inte uppkopplad

glad Söker naturälskande, enastående och gärna miljöintresserad man runt 40 i GBG-trakten…

Själv är jag en dylik tjej på 42 i Göteborg som längtar efter sällskap i skogen och annorstädes. Mer info finns på min sida, om du blir nyfiken :-)
Svara med citat
Gammal 2016-11-25, 13:56
Eskil74 Eskil74 är inte uppkopplad

Hej!
Är en kille som bor utanför Karlsborg,inte nära Göteborg jag vet men gillar verkligen att vara i naturen och skulle helst vara där med en likasinnad såklart:-). Har inte så mycket erfarenhet av vandringar utomlands och drömmer om att vandra mer norröver i landet,men försöker vara ute så mycket som möjligt häromkring istället,har ju Tivedens Nationalpark och mängder med andra leder i princip utanför knuten. Jag är 42 år och har två tjejer på 11&12 år som jag försöker få med ut men går tyvärr inte alltid så bra... Hoppas det låter intressant och att vi kanske kunde gå nån tur tillsammans om inte annat för att se och känna hur det är:-). Mvh Urban
Svara med citat
Gammal 2017-01-18, 19:29
FruNalleman FruNalleman är inte uppkopplad

Blir bara lite nyfiken, har ni hittat ut i naturen tillsammans? =)
Svara med citat
Gammal 2017-01-19, 19:43
Eskil74 Eskil74 är inte uppkopplad

Nä tyvärr inte .

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Svara med citat
Gammal 2017-04-17, 16:23
llamatr0n llamatr0n är inte uppkopplad

Hej!

Vet inte hur enastående jag är, men jag är en 40-årig man ifrån Göteborg som gärna sällskapar på vandringar.

Skicka ett meddelande om du vill ta en tur!
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:18.