20-årig kille i Solna som vill ha sällskap

Hejsan!

Gustav heter jag, jag är en 20-årig student som har ett stort intresse för friluftsliv. Det omfattar alltifrån en kvällspromenad i skogen till veckolånga expeditioner i fjällen och gryningsfotografering i skärgården. Jag gillar att vandra, fotografera, fiska och framförallt utforska, öht att vara utomhus och få frisk luft och röra på mig!

Jag har heller inget emot hårdare förhållanden utan gillar tvärtom att få lite stimulans. Regn och rusk, låga temperaturer etc är inget jag räds. Givetvis så uppskattar jag också finare och lugnare väder/terräng och att bara slappa ute i det vilda :) Jag njuter lika mycket av en vandring genom slättlandskap i hårt vinterväder som en lat solig dag ute i arkipelagen.

Jag tänkte höra om det finns likasinnade som gillar att gå på dagsexkursioner eller längre turer främst här i Upplands-området. Jag har ingenting emot att gå längre sträckor utan vill som sagt gärna utforska lite vildare terräng, ju råare desto bättre!

Finns det några stockholmare här som delar mitt intresse? Hör av er isåfall!

Vänliga hälsningar
/Gustav
 
Bumpar den här lite, kom igen nu! Det måste ju finnas någon i Stockholmstrakten som gillar att göra såna här saker :)
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...