Sportfiske Chatt!

Vi har ju...

en egen chat här på utsidan, på fredagar efter kl 19.00.
Kolla http://www.utsidan.se/chat/index.htm

Har varit där två fredagar och konstaterat att det är helt dött.

Det är kanske så att utsidarna inte hittar dit.
Jag såg ett förslag för länge sen, att chatten borde synas som länk på alla ämnesområden (forum).

Eller så är det så att det inte behövs en chatt, det går ju utmärkt att kommunisera genom forumet.
Inläggen blir kanske lite mer eftertänksamma här.

/Björn
 

ulindh

Forumvärd
Fiskechatt

Vi har gjort ett litet schema på chatten där fiske ligger på fredagkvällar. Det kan vi alltid ändra på, kanske vore det bättre att ha temaveckor där man chattar fiske en vecka och annan aktivitet nästa. Vi tar tacksamt emot förslag. Andra ämnen också så får vi skärpa oss och annonsera chattarna bättre på förstasidan. Vad tycker ni?
 
Varför chema?

En chat ska väl finnas där när folk vill chatta?
Det är tycker jag i alla fall en spontan företelse.
Man har en stund över och kollar läget bland folket.
Det har inte varit så mycket fart på den jag tipsade om heller men den är visst helt ny. Jag ska i alla fall bevaka den lite så får man se vad det blir, tycker den verkar kunna bli riktigt bra.
Utsidan har andra kvaliteter som kanske är bättre att satsa på, t ex den utmärkta prylmarknaden etc.
 
En chat som i högsta grad är igång, hittar du på
http://www.fiske.nu klicka på planket.
Men man ser direkt att samtalsnivån, blir en annan (inte i min smak i varje fall) än den vi är vana vid här på Utsidan.

Kanske vore bra med temadiskussioner, en inbjuden gäst, typ Westrin eller någon annan tungviktare;), som de andra ämnesgrupperna håller sig med?
Då kan det ju räcka kanske en gång i månaden.

/Björn
 
Trevlig sida men ingen chat

Jag har kollat den sidan, kanske jag som missat men jag hittar ingen chatt där? Dom har ett bra plank men det är ju inte riktigt samma sak, tycker jag.

Mvh Lasse...
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
j_stellan Svenskt sportfiske hotas av EU enligt Junilistan Fiske 5
peppe_malmqvist Sportfiske vid nät och fiskrätt? Fiske 3
Sportfiske på island Fiske 2

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.