capricorn - vart tog dom vägen?

hmm, ... konstigt

..., jag får bara felmedelande när jag prövar adressen till capricorn, och sån har det varit länge nu.
Då måste det väl antingen ha nåt med min egen browser eller möjligtvis "brandmuren" på server'n att göra.
Jag har ingen personlig pc, utan går genom jobbnätet.
Nåväl, då vet jag att dom fortfarande finns då i ala fall.

Tack för besked!
 
De lever...

Capricorn, lever i allra högsta välmåga. De är t.ex. huvudsponsor för flugfiskemässan i Eskilstuna i år.

Vill inte progagera ohämmat för ett företag, men de har en del prisbilliga saker med god kvalité. Dock är sidan rörig som få, dessutom har de inget kundvagns-system vilket gör allt mkt krångligt. Ska man hitta en grej så får man klicka och leta och sedan klistra in, men ibland kan det vara värt det.

P.S. Björn, du nämde i en annan tråd att du köpt hackel, tycker du det är dyrt, köp en nacke och dela ( på mitten med vass kniv) med någon flugbindarvän så sparar ni ganska mkt pengar D.S.
 
Aha, nu kopplade det

Jodå, träningsvärken, eller rättare sagt tennisarmen har blivit bättre, men faktiskt inte helt bra. Den gör fortfarande ont vid tunga eller speciellt felaktiga lyft. Får hoppas på det bästa inför den kommande fiskesessongen.

Den där tradera såg intressant ut. Så jag anmälde mig lika gott som medlem på en gång. Såg en par intressanta böcker, bl.a. av Ragnar Arbman, som jag gärna skulle haft. Kanske jag ger ett bud, men är lite orolig för att det kan bli krångligt och dyrt med betalningen, då jag bor i Norge.

Tack för tipset i alla fall.
Vi snakkes!

Anders.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Joakim_baddaren Vart kan man hitta jiggar och handgjorda beten på nätet? Fiske 8
freddan.eklund Vart får man fisk i Norrköping? Fiske 4
-Patric- vart? Fiske 28
olaforsen Vart i fjällen? Fiske 3

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.