Söker partner att bestiga kebne med

Tjenare!
Jag håller för tillfället på att cykla genom Sverige (från Falkenberg till Nikkaloukta och tillbaka) och ska om det går som planerat även gå upp för Kebnekajse. Jag undrar helt kort om någon skulle vilja/kunna ha följe upp på kebne? Jag planerar att vara uppe vid fjällstationen om 5-7 dagar. Kan även bli någon dag senare eller tidigare, vet inte riktigt hur snabbt jag orkar ta mig till stationen. Hör gärna av er om ni har en topptur planerad inom kort.

Allt gott och må väl
Mvh Kalle!
 
Häftig resa!

Måste säg att det låter som en superhäftig resa. Är själv från Falkenberg så kul att höra att det finns fler äventyrare i trakten! :)

Jag vet inte om du varit där tidigare men räkna med att du inte kan göra toppbestigning samma dag som du vandrar från Nikkaluokta då det är en 4-6 h vandring till fjällstationen :) Stort lycka till och förhoppningsvis stöter du på de sherpas som nu håller på att rusta upp leden, de har nog en hel del vandringsberättelser att dela med sig av!

Mvh Matteus
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...