Har du provat Rollerblade Tempest 110?

Köpte ett par Bont Semirace 110mm över nätet, men dessa var en ren plåga att ha på fötterna så jag kommer att lämna tillbaka dem omgående.
Nu funderar jag på att istället ev köpa ett par Rollerblade Tempest 110, så jag undrar om det finns någon ute i vårt avlånga land som har provat dessa inlines? Det jag funderar mest på är om de sitter mjukt och skönt på fötterna? Är de små i storlekarna?
K2 Radical Pro (110+100mm) är ett annat märke jag har funderat på som ett alternativ, för dessa ska visst vara kända för att sitta mjukt och skönt på fötterna.
 
Rollerblade Tempest är väldigt sköna att åka i. Gå till skatepro.se för att se recensioner av dessa. Dock så har du nog missat att dina bont ska värmeformas i ugn för att de ska sitta fint på foten, annars kan de vara obehagliga att åka i som du skriver.
 
Var Rollerblade bättre?

Har exakt samma problem, köpte samma Bont men var skadad i 2veckor efter det. Rollerblade verkar så mycket bättre.

Har tänkt att åka lite maraton lopp men borde ju gå med dem med eftersom de har 110mm??
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...