Butiker och leverantörer Om butiker, leverantörer mm - men inte om produkterna i sig. I detta forum har företag också rätt att skriva inlägg och tex bemöta kritik.

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2017-12-08, 21:12
ekis ekis är inte uppkopplad

Det kan ju varit snabbaste och enklaste sättet att få rätt pris? Annars så får man med en hel del med att lägga till och de ifrån eller nåt'

/A
Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 05:38
Fjällkjell Fjällkjell är inte uppkopplad

Den lättaste vägen är inte den alltid den bästa.
Dessutom brukar det inte vara särskilt svårt att ändra priset i en webshop utan att öka rabatten.
Svara med citat
Gammal 2017-12-09, 10:28
Vanheden Vanheden är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Fjällkjell Visa inlägg
Visst vore det väl schysst om den som ändrade priset sa som det var istället för att låtsas som om det var en ofantligt stor prissänkning. Jag kommer i vart fall att kolla Addnatures prissättning noga i framtiden. Hoppas det är "den mänskliga faktorn" och inte visar på företagets generella inställning till kundernas förstånd.
Jag har köpt mycket av min utrustning på addnature, men vetetusan om jag hade gjort det idag.
Prisjakt.se är min bästa vän på nätet. Jag prisjaktar allt innan köp idag.
Svara med citat
Gammal 2017-12-10, 20:37
på tunn is på tunn is är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Addnature.com Visa inlägg
Hej @creamwolf! Tack för att du uppmärksammade detta! Helt klart har prissättningen blivit fel (tyvärr på hela Snowline sortimentet). Vi justerar detta och förhoppningsvis har vi ett mer rimliga priser under dagen eller absolut senast imorgon om våra inköpare inte hinner ta tag i det direkt.
Den tillfälliga rean verkar nu vara över och priset tillbaka på 2 450kr. Men det är förstås ännu ett misstag.
Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 15:36
creamwolf creamwolf är inte uppkopplad

Helt otroligt!!! Jag kommer att undvika Addnature något år nu, och se om de bättrar sig, för uppenbarligen kan man inte lita på dem. Något har gått fel med firman.
Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 20:02
Calexico Calexico är inte uppkopplad

Jag tror de håller på kånkar. Bara en fysisk butik kvar nu vad jag vet. De har väl hård konkurrens med utländska näthandlare och Xxl som pressar priserna.
Svara med citat
Gammal 2017-12-13, 22:13
Sentient6 Sentient6 är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av creamwolf Visa inlägg
Helt otroligt!!! Jag kommer att undvika Addnature något år nu, och se om de bättrar sig, för uppenbarligen kan man inte lita på dem. Något har gått fel med firman.
Du får givetvis göra precis vad du vill men jag förstår faktiskt inte varför du blir så upprörd? De får väl sätta vilka priser de vill? Och vad skulle de rimligtvis ha att vinna på att sätta ett pris som är fem gånger högre än konkurrenter?
Sannolikt en kombination av mänsklig och datoriserad faktor.

I så fall är jag mycket mer tveksam till att de verkar ha satt i system att lägga väldigt många produkter ca 15% under rekommenderat pris och sen kalla det olika kampanjer och outlet osv medan priset ligger på samma nivå hela tiden. Jag vet inte om det är så men det är ett intryck jag fått.
Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 09:30
creamwolf creamwolf är inte uppkopplad

Kånkkänningar, antagligen. Tråkigt isåfall. XXL har grejor men noll kunskap.
Svara med citat
Gammal 2017-12-14, 15:01
Fraktal Fraktal är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av creamwolf Visa inlägg
Kånkkänningar, antagligen. Tråkigt isåfall. XXL har grejor men noll kunskap.
Nja.... Tror inte att Addnature är nära obestånd. https://upplysningar.syna.se/Sigill/Detail/700416

Kreditklass 5
Addnature AB (556587-6249)
har 2017-12-14 kreditklass 5
Företaget har en risk mindre än 0,09% att hamna på obestånd inom 12 månader

Utfärdat av kreditupplysningsföretaget AB Syna

Synaloggan
Kreditklassningen bygger på bolagets aktuella finansiella data som insamlats under det senaste dygnet. Sammanställningen är gjord av kreditupplysningsföretaget Syna och analysen bygger på en statistisk modell framtagen för att bedöma det individuella bolagets verkliga obeståndsrisk.
AB Syna (556049-7314), Box 244, 201 22 Malmö | Tel: 040-25 85 00 | E-post: [email protected]
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:35.

Logga in