Övernattningstur!

Jag hänger med !! Jag sover hammock. kommer finnas tillgång till vindskydd, 3-4 kan säakert sova där !! Göteborgsområdet. // A
 
Nu var det iaf hyfsat torrt i terrängen - körde en fred-söndag i tält mot Kungsbacka.
Nästa helg lär marken ha frustit så man kan gå helt ospårat vart man vill till skillnad mot regnblötan för nån vecka sen.

Även vilda stormfällen gick och elda med.

Det fanns hyfsat med ved när jag gick förbi sisjön och oxsjön ,dock har det inte fyllts på sedan nån månad.
Fina högtrycksdagar med sol lockar till sig barnfamiljer som grillar så man får hoppas dom hinner fylla på.

Sisjön hade dock en hög med större kubbar a 10kg st som antligen brinner 3 dagar om man få fyr på dom...
 
26-27 är bestämt datum. Skriv i trråden om Ni vill följa med så skickar Torbjörn eller jag meddelande om tid och plats! // Andreas :)
 
Jag hänger med om det passar med min stalltjänstgöring. Vi fördelar nog inte arbetsuppgiftern fören i slutet av veckan. Skicka gärna tid o plats till mig.
 
Glöm inte o hålla koll efter spår - hade nått ilsket utanför tältet en natt som jag vaknade av.

Jag bad "det" sticka och brinna" men det var kvar en 5-10 min efter jag la mig igen.

Haha , jag tippar på vildsvin men varg har varit i området - tyvärr var det lokala snöfall den helgen som täckt spåren dagen efter så jag kunde inte identifiera djuret.
 
Jag har varit ute nu 4-5 helger på kort tid på dejt me gråben - vi får se - haha.

Passa på och glutta på fröken grå innan hon rymmer med snygg kille

Oxsjön och söderut är lämpligt för och hinna se min väckarklocka Emma http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1223432-minst-fem-far-dodade-av-varg-i-billdal

Hon är lite vild efter hon stod med huvet på sne,viftandes på svansen och tungan ur munnen och glodde på tältet och drömde om ett snaskigt får och hörde "stick och brinn".

Jag har lovat henne ett skrovmål , Sisjön undviker fröken - men Oxsjö skyddets närhet söderut ger ju både vedförråd och möjlighet till fint besök.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.