Dagens aktivitet?

öringen; sa:
Tre timmar flugfiske i Kvissleströmmarna. Indalsälven är nu officiellt fisktom :(
Din j*vla kaggfiskare, varför skulle du vara så noggrann? Eller, menar du att det inte fanns nåt?

Själv emotser jag nationaldagen då jag ska fly så långt från kunglig- och fånigheter som det bara går, ägna mig åt väsentligheter som vilken färg på 7-grams Toby som är bäst.
 
Studentfixardag!

Malins´s lillebror tog studenten idag... så det har varit mycket fixande idag med blommor, mat, mat, mat en del dryck... och en massa fotografering...

Kul dag med många gäster med god mat och strålande väder i en lummig trädgård i Gustavsberg.

Imorgon blir det RAcer eller mtb!... eller kanske en långpromenad på Sörmlandsleden eller Lovön... hm ... många bud... får se vad kroppen tycker imorgon förmiddag.

Någon som är sugen på något av ovanstående och vill ha sällskap?

Thomas
 
(Mer plastning på havskajaken, färdig!, och)
En ny runda runt Eskilsholmen med turkajaken. Inga stora svall idag heller. Skönt. Men snart bör jag utmanas lite... ;)
 
Klättrat i Grönbrink med Sofia S och Staffan E samt övat för vårt projekt genom att gå med jumars i extratunna rep. Inga andra än vi var där idag. Någon hade förresten glömt ett ankare (se sista bilden) med karbin runt ett träd ovanför Uffes under. Kvarlämnat av oss för ägaren att hämta.

532188801_d8a1e71a0e.jpg


532188811_4a08e7894f.jpg


532188805_1342f6c867.jpg
 
Hammarbybacken

A1 lugn distansfart till Hammarbybacken ca 30 min, 30 minuter skidgång/sprättande skidgång A3/A3+, A1 lugn distansfart hem ca 30 min.

Sen blir det att gå ut i det vackra vädret :).

//J
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...