användargästbok?

Kunde inte varje användare få ha en egen gästbok där folk kunde lämna lite meddelanden till den personen. Vore bra om man såg när man loggade in om man fått några nya. typ lunarstorm
 

clindh

Forumvärd
Gästbok, kompislista och forumförbättringar står högt på Att Göra-listan.

Om nu alla som vill ha förbättringar tar och blir Klubbmedlemmar nu så kanske vi har råd att genomföra det också ;-)
 
Bra idé men hur går det?

Tycker detta var en kanonidé men mig veterligen har inget hänt till dags datum, lite mer än 1 år efter att förslaget skrevs och det bekräftades att dessa punkter låg högt på "Att göra-listan".

Jag tror att hela sidan och communityt kan bli lite mer "levande" med hjälp av dessa saker. Det är ju inte för inte som community-sajter dyker upp överallt på nätet och får massor av aktiva medlemmar. Varför inte också Utsidan?

Hälsningar,

En "newbie" på Utsidan
 
Skulle alla medlemmar ha em sida då med och annat konstigt. Tycler att det duger bra som det är nu.

Men en sak. En PM funktion kanske?
 
Jag tycker att utsidan.se är en källa till inspiration i jämförelse med andra 'communitys'. På de flesta sajterna sitter folk mest å hänger framför datorn, istället för att använda det som ett medium för att ta sig ut och träffa sina likasinnade.

Väl mött!
//Erik
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.