Örebro överlevnad, prepping, äventyrs intresserade?

Tänkte kolla om det finns fler survival nuts, zombie/velociraptor apocalypse preppers, äventyrs galningar eller andra vildmarks överlevnads intresserade i Örebro med omnejd.

Kunde vara kul att träffa fler här i området för att vandra, campa, överleva, diskutera utrustning, göra DIY projekt och liknande med.

Finns ni?
 
Jag är fullständigt övertygad om att det finns likasinnade på forumet.
Frågan är om de vågar göra sig till känna. Tänk på OPSÄK! ;)

Hade jag bott runt Örebro hade jag hängt på. Lycka till!
 
Man kan ju dela personlig information via privata meddelanden, eller så delar man något annat kommunikations sätt, email, kik, slack eller något liknande. Inget fel att bara ha någon/några att chatta med ett tag först.
Ska man ge sig ut i skogen med någon som har en yxa kan det vara bra att känna dem först ;)
 
Man kan ju dela personlig information via privata meddelanden, eller så delar man något annat kommunikations sätt, email, kik, slack eller något liknande. Inget fel att bara ha någon/några att chatta med ett tag först.

Ska man ge sig ut i skogen med någon som har en yxa kan det vara bra att känna dem först ;)



Förstår till viss del vad du menar, men känns hårt ändå. Kan ju lika gärna dra alla vandrare med kniv över en kam.
 
Man kan ju dela personlig information via privata meddelanden, eller så delar man något annat kommunikations sätt, email, kik, slack eller något liknande. Inget fel att bara ha någon/några att chatta med ett tag först.
Ska man ge sig ut i skogen med någon som har en yxa kan det vara bra att känna dem först ;)

Förstår intresset men innan ni går loss med yxan så stäm av med markägaren först
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Hogang Snöläget i skogarna kring Örebro Närke 2
Avslutatmedlemskap161229 Helt dött i Närke och Örebro eller? Närke 5
Avslutatmedlemskap161229 Bästa ennatts hiken runt Örebro? Närke 4

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...