Inlinestävling?

Jag undrar vad det finns för utbud av tävlingar i motionsklassen i västsverige?

Kanske lite fel årstid för sådant nu, men man vill ju ha något att se fram emot till våren.

//Gustav\\
 
Kunde inte låta bli svara, ser redan fram mot nästa inlines säsong!

Kolla in på skridskoförbundets hemsida, där står tävlingsprogrammet, tror de har uppdaterat inför 2007.

En del info finns även att hämta på Stockholms speedskaters hemsida.

Finns tyvärr inte så jättestort utbud av motionslopp på inlines i Sverige. Finns ett par lopp dock. Karlstad, Varberg, Stockholm är ställen där det brukar arrangeras ett eller flera lopp under året.

Berlin maraton i september är en höjdare som starkt rekommenderas. 8000 inlinesåkare runt gatorna i centrala Berlin!

Sen finns ju en del sköna turer på de asfalterade banvallar som finns i V. Götaland. Iofs inga regelrätta lopp men drar man ihop ett gäng som åker blir det en höjdare det med. Jag är på!

J
[Ändrat av Jonas.O 2006-12-05 kl 10:41]
 
Jonas.O; sa:
Sen finns ju en del sköna turer på de asfalterade banvallar som finns i V. Götaland. Iofs inga regelrätta lopp men drar man ihop ett gäng som åker blir det en höjdare det med. Jag är på!

J

Ja det skulle va kul om man drog ihop några stycken för att åka på en banvall eller liknande. :)
Det får vi göra till sommaren, jag är på! :cool:

//Gustav\\
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
David_81 Inlinestävling - Tunaturen Inlines 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.