Blocka ämnen

Utan att närmare gå in på vilka trådar jag personligen ruttnar på, så tycker jag det vore en bra funktion om det gick att "blocka" vissa trådar. Det finns ämnen som jag inte har lust eller behov av att läsa mer om på utsidan, och ibland står ju ändå dessa trådar för en stor del av trafiken.

Om man kunde blocka dem så skulle det inte störa när man listar nya inlägg, vilket är min startsida.

Om det sedan ändå vore så att dessa trådar syntes i vissa listningar kanske däremot spelar mindre roll.
 
Bra förslag, jag är för. Åtminstone att tråden slutar dyka upp på "trådar med nya inlägg"-sidan efter att man "blockerat" den.
 
Jag sällar mig till den bifallande skaran.

Jag önskar dessutom en funktion som omöjliggör att jag ändå motvilligt skulle följa en del trådar. ;)
 
När man inte en klarar av att låta bli att skriva om saker man i grunden inte ens vill läsa om i den här formen, då är jag rädd att man är på väg att få en diagnos.

Men kan detta lösas på teknisk väg är det ju bättre än att ändra på sig själv....
 
Jag skulle också gärna se en sådan funktion. Jag har funderat på att skriva ett script som laddar ner nya inlägg och konverterar dem till maildir-format för att kunna läsa dem i mitt vanliga emailprogram, just för att kunna använda de inbyggda filterfunktionerna och slippa scrolla förbi trådar som jag vet att jag inte är intresserad av. Men om det gick att ignorera trådar direkt på webbsidan så skulle ju det inte behövas.
 
När man inte en klarar av att låta bli att skriva om saker man i grunden inte ens vill läsa om i den här formen, då är jag rädd att man är på väg att få en diagnos.

Men kan detta lösas på teknisk väg är det ju bättre än att ändra på sig själv....

Så är det för mig just nu, på väg att bli galen. Så jag har blockat hela sidan genom att låta admin avsluta mitt medlemskap...

Men det tycks dröja med det, vilket är en stor skam, för mina symtom som kommer leda till den dära diagnosen blir värre och värre.

Så till er som är kvar hoppas jag att ni får en block knapp och en gilla knapp.

Det skulle vara coolt med en tumme upp och en tumme ner du skulle feedback till författaren komma per automatik.

Sen på en "din sida" samlas allt.

Tumme ner 159 685st ....... tumme upp 2 st ja då vet man att man är ute och cyklar....


Hejdå kommer tillbaks när dessa funktioner införts, och efter att jag fått hjälp.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...