Mötesplats - Mingel

Hej!
Jag har mejlat in förslag till Utsidan om en ny rubrik under Mötesplats nämligen Mingel. Jag tycker det skulle vara skoj att träffa andra utövare under andra former för omväxlingsskull. Någon mer som tycker det skulle vara en bra idé?

MVH

Jens
 
Toppenidé! Jag ska snart flytta till Skåne och behöver hitta en vänlig själ som visar alla hemliga ställen för havsöring...

//johan
 
Hallå där Jens,
jo det finns nog några stycken som tycker att det skulle vara kul att träffa andra utenissar. Jag och två andra riktiga utetöntar (Malindo och Raskesven) har ju länge funtat i dessa banor, och som mången uppmärksam läsare här nog har noterat är planerna ganska långt framskridna. Vårt projekt går under benämningen Kåtträffen (dels för att herr General Raskesven är stolt ägare av en högt förädlad variant av Kåta, dels för att... ehh, ja, ähh glöm det...). ;)

Enkelt uttryckt är vi på gång med ett dylikt projekt (obs: icke-kommersiellt!), möjligt startdatum är i början av nästa vecka (10:e maj).

kattraffen1.jpg


För frågor etc kan ni maila mig eller någon av de andra inblandade.

/ G
 
-Patric-; sa:
Sedan så vill jag varna för de här k*tträffarna som bedrivs av ett gäng peninggalna gynnare bland annat så dyker den här snubben upp i dessa sammanhang:

http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=26114

;)

Nä nu får du allt förklara vad du menar Patric!

På Kåtträffen gäller:

1) Inget kommersiellt intresse.

2) Inga mattjuvar.

3) Glada friluftsmänniskor som träffar andra glada friluftsmänniskor.

4) Sajten har INTE startats än varför förutfattade meningar är just förutfattade.

5) Propagerar för friluftsliv med lite distans. Gärna hemma i soffan

/ G
 
tigertamjaren; sa:
På Kåtträffen gäller:

1) Inget kommersiellt intresse.

2) Inga mattjuvar.

3) Glada friluftsmänniskor som träffar andra glada friluftsmänniskor.

4) Sajten har INTE startats än varför förutfattade meningar är just förutfattade.

5) Propagerar för friluftsliv med lite distans. Gärna hemma i soffan
Låter som Utsidan (speciellt nr 5), bortsett från nr 4 (men meningarna här är ju ändå förutfattade...).

/Håkan
 
Nä nä, vi ska INTE konkurrerar med vår älskade Utsidan, det tror jag inte vi kan heller. Vårt fokus ligger på träffar i verkliga livet, och mingel för att åstadkomma detta.

/ G
 
tigertamjaren; sa:
Nä nä, vi ska INTE konkurrerar med vår älskade Utsidan, det tror jag inte vi kan heller. Vårt fokus ligger på träffar i verkliga livet, och mingel för att åstadkomma detta.

/ G

nu tycker jag att det börjar bli otäckt.. det låter som ett pyramidspel, gå med och man blir miljonär inom ett halvår. eller kanske som Scientologerna, man måste gå en massa kurser till "självkostnadspris" innan man kan förstå hela konceptet..huh

.
[Ändrat av -Patric- 2004-05-03 kl 12:00]
 
Putte, har du tagit någon anti-allergimedicin eller är det den gångna överlevnadskursen som har gått dig åt huvudsvålen???

Pyramidspel??? Scientologerna???

Vi snackar om ett forum för utefolk som vill träffa annat utefolk, ute!

/ G
 
Kåta på valborg

Nu börjar ju den här tråden spåra ur tycker jag.

(Rubriken? Scoutkåren hade en jättekåta som cafe-tält på valborg:)
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.