Var ladda ner contour storyteller?

Jag håller på att byta dator och behöver installera contour storyteller på nya datorn men kan inte finna den på contours sida.
Google verkar inte vara bättre.

Nägon som har några tips?

/Patrik
 
Jag googlade på "contour storyteller" och det första som dök upp var en tråd med det beskrivande namnet "need help finding contour storyteller". Där hittar du säkert något matnyttigt...
 
Jag googlade på "contour storyteller" och det första som dök upp var en tråd med det beskrivande namnet "need help finding contour storyteller". Där hittar du säkert något matnyttigt...

Eftersom google inte presenterar samma sak för alla människor så vore det en god gärning att ta med länken. Hade jag sett samma länk hade jag givetvis inte frågat här. Jag kollade igenom de första 40 länkarna google presenterade för mig - de flesta var på contours egna sidor där jag själv sökt redan.

Skulle du vilja googla igen och posta länken du finnit här så blir jag glad.

Google är inte objektivt även om deras motto är att inte vara elaka.

/Patrik
 
Eftersom google inte presenterar samma sak för alla människor så vore det en god gärning att ta med länken. Hade jag sett samma länk hade jag givetvis inte frågat här. Jag kollade igenom de första 40 länkarna google presenterade för mig - de flesta var på contours egna sidor där jag själv sökt redan.

Skulle du vilja googla igen och posta länken du finnit här så blir jag glad.

Google är inte objektivt även om deras motto är att inte vara elaka.

/Patrik

Nej, visst anpassar Google sökningen efter varje enskild apparat som utför sökningen, men nu blev jag lite nyfiken...

Efter ett helt ovetenskapligt test kan jag konstatera att Google inte tycker om dig. :) På 6 olika apparater (bara en av dem min egen) kommer länken jag nämnde först eller på första sidan.

Lägger inte till några länkar i detta inlägg heller (vilket utlämnades i mitt första inlägg eftersom jag redan hade stängt ner det fönstret i webbläsaren och var alldeles för lat för att öppna det igen :). Däremot hade det ju gått söka på länknamnet.), eftersom det redan verkar ordnats i ovanstående inlägg.

God jul!
 
Ledsen att sabba ditt tips seobserver men länken på softadvice e kass, har testat. Jag har däremot tankat hem storyteller igår till min mac från länken jag bifogade.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...