Jag,storebror.

Tack det samma, Lolli - har skrivit i din gästbok.

Kanske ska börja lägga ut listor här över vilka som senast tittat på min profil. Få se hur roligt ni tycker det ska bli. :)
 
Senast ändrad:

avslutad210712

Gäst
Bryr mig inte så mycket men däremot tycker jag att det är rätt skoj att jag varit senaste besökare på min egna sida. Trodde inte att man besöker sig själv men tydligen gör man det :)
 
Tack det samma, Lolli - har skrivit i din gästbok.

Kanske ska börja lägga ut listor här över vilka som senast tittat på min profil. Få se hur roligt ni tycker det ska bli. :)

Jag tittar på folks profiler hela tiden, om jag hade en skum avsikt varje gång så skulle jag vara helt sjuk i huvudet. :)

Man vill kanske kolla på bilder i fotoalbumet, kolla något inlägg som man vet att vederbörande skrivit, komma till dennes hemsida eller så.

Jag bryr mig inte heller om någon kollat på min profil. "Jaså, Ingemar tittade in.." jaha liksom, ledsen men det bekommer mig inte ;)

Men man kanske kunde få klicka i att vara anonym, så kan de som vill göra det. Om det går att lösa kodningstekniskt.

Men som Thure(?) skrev så är inte Utsidan den största informationsläckan på internet.
 
Inget skumt. Mitt underliggande problem är väl helt enkelt att jag tycker internet är så intressant att jag tillbringar väl mycket tid med det - och skäms lite över det. Så det bör inte få synas alltför mycket. Man borde ju i stället rädda världen medans det ännu är tid. :)
 

clindh

Forumvärd
På Fotosidan har vi en inställning "Doldis", har man den vald så lämnar man inte spår hos andra.

Då tas dessutom de där listorna på ens egen profil bort - vilket jag inte tycker är mer än rätt; antingen är man med i "utbytet av besök" eller inte. Hur låter det?
 
Tittade in på min

profil igen efter ca ett dygn och nu var det helt nya personer som varit inne på min profil. Tror inte jag kommer att vara intresserad av att titta in på den funktionen något mera.

Roligare att skriva och läsa inlägg IMHO

Och någon osynlighetsmantel vill jag inte ha. (För den som inte förstår kan ni fråga en Harry Potter läsare.)

Thure
 
Senast ändrad:

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.