Utsidans lyft?

Den nya recensionsbanken är verkligen ett lyft! Bra jobbat!

Dessutom kul att man kan lägga upp utrustningsinnehav på sin sida, men vore det inte en idé att ha en kategorisering där, typ "ryggsäck" "tält"?
 
Nu hjälps vi åt!

Se till möjligheterna som vi kan få med den nya sidan.
Jag har viserligen bara klickat runt lite slött, men ändå hittat delar som kanske fanns tidigare (men inte tänkt på) eller är nya...

Utvecklingen av "utsidan" är något vi, som "users", användare, måste vara delaktiga i och här är en stor öppning, nu när det släpps en ny version.

Jag hoppas att all kritik vi kommer med är possitiv, dvs hur vi alla kan hjälpa till att förbättra sidan!
De som vill backa tillbaka till "utsidan" version 0.0.1 hoppas jag har disketter så de klarar sig...
 
Snyggt!!

Ser strålande ut so far tycker jag. Första intrycket när huvudsidan kom upp var mycket positivt. Beta betyder beta. Det verkar finnas mer än ett sätt att ta sig till en funktion (redigera sin profil t.ex). Sånt förvirrar mer än hjälper tycker jag.

Vart tog kottelistan vägen? Finns den gömd någonstans?
Förut såg man vilka som var inloggade, borta?

Mvh
Peter P.
 
med risk för att verka grinig så gillade jag det gamla forumet bättre, mindre grafik och snabbt och enkelt.
men så är jag en text-tv nörd som dom säger :) får väl anpassa mig.

/m - unixråtta.
 

talthoff

Forumvärd
Forumet skall "strippas", det är för mycket som flyger och åker på skärmen idag.

Men vi kommer inte kunna få det lika rent och snyggt som g:a forumet, eftersom det nya innehåller massa nya funktioner som vi alla (?) vill ha ...men renare skall det bli.

Ni har väl inte missat http://www.utsidan.se/blogs/utsidan/7163.htm

-Thomas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.