Doug Scott

Jag har sökt efter tidsangivelser för Doug Scotts föreläsning i Umeå men jag hittar inte några alls! Inte heller någon exakt plats finns angiven i Umeå förutom Samhällsvetarhuset (vilket säkert har 30 hörsalar eller mer).

Någon som har mer info?
 

talthoff

Forumvärd
Jag vet inget exakt, jag har frågat dom andra på Utsidan oxå.

Men på SKFs hemsida (http://www.klatterforbundet.com/news.php?cat=7) så står det

"Biljetter säljs på ovan lokala butiker fr.o.m. 20/10 och på plats i mån av tillgång. Billjettpris: 140 kr. Föredragen börjar kl. 19.00, insläpp från kl. 18.30."

Så jag utgår i från att dom som säljer biljetterna vet exakt var, om det inte står på biljetten.
 
Tack, Ingemar.

Måste också tyvärr klaga på utsidan också. Det vore ganska bra om de kunde berätta vilka som har vunnit biljetter några dagar före föreläsningen, så man vet om man ska köpa biljetter eller inte.
 
Vi meddelar vinnare kvällen innan föreläsningen så att så många som möjligt kan vara med och tävla.

Men ok, nu har vi dragit för Umeå och Östersund:

Umeå: Colonel_Anders och Victor Hagsand.
Östersund: Anna Gundemark och Pernilla Högberg

Jag mailar er ett biljettbevis!

/Emil på Utsidan
 
Överspelad

Vore snyggt om vissa inslag kunde försvinna, tex denna då den är överspelad sedan länge.
Annars, snygg site! Well done!

/Cia
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.