Erbjudandet på tidnigen Vertikal?

Hej!
Jag nappade på utsidans erbjudanden om tidningen Vertikal och fins nästan bums kvittens från utsidan att de mottagit min beställning och att jag inom kort skulle få inbetalningskort från vertikal. Jag har ännu inte fått något inbetlaningskort från vertikal. Jag skrev iofs att jag redan köpt nr 1 i kiosken och vill ha prenumeration från nummer två.

Borde jag fått inbetalnignskort?

Webadressen
http://www.vertikalmag.se
ger inte så mycket mer info om vilka nummer som kommit eller planeras komma.

Eller är det så att Vertikal kräver fler förhandstecknade prenumeranter för att gå runt? Borde inte vara så då det väl skulle gå att prata sig till tidningen hos vissa sporthandlare.

Det finns ju flera andra svenska tidningar med helt eller delvis samma fokus som Vertikal. Åka skidor, Brant och klätterförbundets tidning och tittar man lite vidare hittar man väl även outside och utemagasinet. Det blir många tidnignar att pernumerrera på och inte sällan läser man om samma saker men man vill ju inte missa det där unika som varje tidning har....

/Patrik, med många tidningar
 
vertikal

Samma här,nappade på erbjudandet,men har heller inte sett varken inbetalningsavi eller tidning.
Mailade till utsidans butik,men har inte fått svar (tror dom har julstängt t.o.m.8/1.

//Lasse//
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.