Menyn under "mer" hoppar ner på skärmen

När man klickar på menyn "Mer" för att komma till mina prenumerationer så har den flyttats längre ner på skärmen
Tidigare var menyn direkt under "mer" knappen. Det är väl så det är tänkt att vara.

Såhär ser det ut nu:

2uk.jpg


Det innebär att om man är inne i en tråd så försvinner menyn när man rör muspekaren för att komma till alternativen på menyn. Man kan alltså inte använda den som det är tänkt.

Alltså, när jag rör musen från (1) och passerar någon av länkarna (tex "sök i det här ämnet"-länken) så försvinner "mer"-menyn

6502426859.png


Detta problem finns både på webläsaren på mobilen (iphone) som på datorn (firefox, windows) så det borde inte ha med min dator att göra.
 
Senast ändrad:
Jag har samma problem när jag trycker på olika rubriker (Tex sök, eller på ett medlemsnamn för att läsa om den medlemen). Gamla varianter av firefox o chrome på datorn o i opera på telefonen.
 
Alltså, när jag rör musen från (1) och passerar någon av länkarna (tex "sök i det här ämnet"-länken) så försvinner "mer"-menyn
.

Man kan undvika detta genom att dra musen såhär, och på så vis komma åt "mina prenumerationer" under mer-menyn. Men det är kanske inte idealiskt att man ska behöva leka labyrint-kula för att komma åt en meny:

9969805980.jpg
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.