Prylmarknad

Hej!
Lade för första gången någonsin in ett par annonser på prylmarknaden. När jag loggade in på utsidan med min sambos konto för att testa att skicka ett meddelande till säljaren (mig själv) kom det aldrig något meddelande till min e-post. Jag har kollat mina inställningar och e-postadressen är korrekt. Någon som vet vad detta kan bero på?
 

clindh

Forumvärd
Ser att du kör Hotmail, som är rätt "aggresiva" mot spam av olika slag - kanske har med något sådant att göra isåfall. Kan du se om det hamnat i något spam-korg där?
 
Inget spam

Ser att du kör Hotmail, som är rätt "aggresiva" mot spam av olika slag - kanske har med något sådant att göra isåfall. Kan du se om det hamnat i något spam-korg där?

Hej och tack för snabbt svar. Det ligger inget i spam-korgen. Kanske är det bäst att byta till en annan mailadress istället.
 
Hotmail funkar inte

Hej igen.
Inget ligger i spam-korgen i hotmail. Bytte därför till en annan adress och vips så fungerar det som det skall. Tack för tipset.

/joakim
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...