Behöver ni nya funktionskläder? DirectAlpine till Sverige!

Hejhej!
Jag skriver detta för att se om ni är intresserade av att testa ett nytt klättermärke.

Klättring är en dyr sport och det är dyrt att ha det bästa. Jag har nu hittat detta märke nere i Chamonix, Direct Alpine. Det är östeuropeiskt och drivs av ett gäng bergsguider. Det är extremt funktionella kläder med massa smarta funktioner.

http://www.directalpine.com/en/d100-mountain-top-series

Har haft en jacka i 2 år från dem som är grym. Min kompis Mikael Abrahamsson som är i Cham har också följt deras utveckling och gillar dem starkt.

Jag har pratat med dem och vill ta in det till Sverige. Jag tänkte att ni ska få erbjudande att testa det tillsammans med mig.
Om det är ca 15 pers som är intresserade kan ni få kläderna till inköpspris. På så sätt kan vi få vad jag tycker är bland det bästa på marknaden för ett grymt pris.
I gengäld så vill jag att ni håller kontakten med mig och säger vad ni tycker om produkterna.

Om ni har funderingar på att köpa nåt så svara på detta och säg att ni är intresserade. Ni kan maila mig på albert@kaospilot.dk

Observera att om ni klickar på länken finns det flera kategorier till vänster att välja mellan och inte bara det som kommer upp.

Mvh
Albert Olin

ps. Detta ska inte ses som en konkurrent till vanliga butiker. Detta är ett test av dessa produkter i en ny marknad.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
robert.karlstrom.77 Behöver lära mig! Alpin / Bigwall 2
komin Behöver, Tips!(Storskor-Randonnè) Alpin / Bigwall 3

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...