Fiskekompis i Östersund....

Hej allihopa.

Är en kille på 23 år från Uppsala som inom kort ska dra iväg flyttlasset till Östersund pga jobb där uppe i ca ett halvår (till och börja med). Blev väldigt lycklig när jag fick chansen att åka till just Östersund eftersom jag då får chansen att vid sidan av jobbet hålla på med min stora hobby som givetvis är fiske. Jag känner inte en kotte där uppe och hittar ingenting, så jag tänkte helt enkelt höra om det finns någon som känner för att skaffa sej en ny fiskekompis. Håller på med både spinn och flugfiske men tänkte väl försöka ägna mestadels tid åt flugan nu när jag får chansen. Är inte så lätt när man bor i Uppsala =(. Så var inte rädda för att höra av er om ni känner er intresserade.

Tacksam för svar
 
Lessen att behöva säga det men vi har is i det närmaste ett halvt år nu. Så pimpelfiske är nog lämpligast ett tag framåt. Finns fiskeklubbar här som nog kan sätta dig i kontakt med hängivna sportfiskare.

Bosse
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...