• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Kungsleden i mars 2015

[förlåt för alla fel, jag är inte svensk]

Jag är 27 år gammal, kommer från Tyskland och pratar svenska för att jag har en svensk sambo.

I somras vandrade jag på Kungsleden och är väldigt peppad att åker samma leden i vinter på skidor.
Jag letar efter en, eller flera, tjerer som har lust att följa med!

Jag är tidsmässigt väldigt flexibel, har även tid i början av april.
 
Vilka delar av Kungsleden tänkte du göra? Är det vintertältning eller etapper mellan stugor som gäller? Hur många, och hur långa dagsetapper är tänkt? Vilken vana har du av fjället vintertid etc? Detta är bara några frågor som kan tänkas vara intressanta att ta ställning till innan någon hoppar på ditt projekt :)
För egen del hade jag varit väldigt intresserad av att haka på, men eftersom det vankas tillökning vid årssiktet tror jag tyvärr att jag inte kommer vara i skick nog för att ge mig på den här typen av äventyr i vår.

Hoppas att du hittar sällskap och att ni får en fin tur!
 
[förlåt för alla fel, jag är inte svensk]

Jag är 27 år gammal, kommer från Tyskland och pratar svenska för att jag har en svensk sambo.

I somras vandrade jag på Kungsleden och är väldigt peppad att åker samma leden i vinter på skidor.
Jag letar efter en, eller flera, tjerer som har lust att följa med!

Jag är tidsmässigt väldigt flexibel, har även tid i början av april.


Hej!

Kungsleden i Mars på skidor låter fantastiskt! Undrar även jag om du tänker tälta då?

Med vänlig hälsning
 
Hej!

Inlägget gällde en tur i mars 2015, inte 2016.

Var en fin tur, bestämde mig till slut att gå med en av STFs organiserade turer och hade mycket trevlig sällskap.
 
Oj, har läst helt fel på datum! Fick du se något norrsken då? :) Trodde STF hade organiserade turer mest på sommaren.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...