• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftskompisar i Dalarna

Hej!

Är ganska ny här på utsidan och letar efter någon eller några friluftskompisar att göra olika aktiviteter med. Är mest intresserad av vandring, bushcrafting; är ganska ny i det och vill lära mig mera. Tyvärr är de flesta av mina kompisar inte så sugna på att vara ute i skogen och äventyra. Ibland vill jag bara gå ut och elda, laga mat och tälta någonstans men vill helst göra det oensam!
 
Nu är jag inte tjej, men ingen annan hade svarat så....

Det finns en grupp på Facebook som heter typ "vandringsbloggen community Dalarna"

Finns ganska mycket tjejer där. Men du kanske redan är med där... eller inte har fb. Är själv i samma sits som du med liknande intressen och det är en ganska trevlig och hjälpsam liten grupp. :]
 
Ingen förlust att inte ha Facebook. Så vart i Dalarna finns du? Själv bor jag i Borlänge. Det finns en del sjyssta ställen i närheten, men söker mig lite längre bort också. Det blir mest dagsvändor just nu, ibland med ungarna och ibland själv. Gillar att testa olika saker när det gäller matlagning (vegetarian), men även träna göra upp eld på olika sätt osv. Försökt få med kompisar och familjen på övernattningar, men det är för kallt tycker de. :]
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Pepparochsalt Friluftskompisar i Skaraborg Tjejforum 0
loisen Friluftsvänner Avesta/dalarna! Tjejforum 4
stea Träningskompis i dalarna Tjejforum 0
LadySnas Kompisar i Dalarna Tjejforum 0
loisen klätterkompis dalarna Tjejforum 1

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...