Ge bort rabattkoder-tråden

- i 30 timmar!
Som uppskattning för att du är kund hos oss på Outnorth kommer här en Novemberpresent! 30% rabatt på ett köp - gäller fram till midnatt onsdag den 14/11.

Ange koden 303 i kassan för att aktivera erbjudandet.

*Gäller på ordinarie priser. Kan ej kombineras med andra erbjudanden och rabattkoder. Gäller ej Fjällräven, Barbour, Hilleberg, 180 bpm by M. Hellner, cyklar och elektronik. Gäller t.o.m 2018-11-14 kl. 23.59.
 
iMaterialise...

För de som funderar på en av tystbrännarhattarna från 3D-skrivarna på iMaterialise i Belgien så har de:
Black Friday to Cyber Monday Deal: Free Shipping!
 
Som STF-medlem får du 20% rabatt på Outnorth, men rabattkoden är mig veterligen personlig och kopplad till ditt medlemsnummer.

Om du planerar en vandring t.ex. nästa sommar kanske ett medlemskap inte är en helt dum idé oavsett, men det är givetvis helt och hållet upp till var och en att bestämma.

Är det något mer finstilt i STF-rabatten?
Ser att det inte gäller redan nedsatta priser och inte fjällräven:
https://www.svenskaturistforeningen.se/outnorth/

Gäller det bara ett köp, en vara eller varje gång?
Några mer undantag: typ gäller ej elektronik?

Det kan ju löna sig med medlemskap om man köper något dyrare som inte är fjällräven...

/Patrik
 
*Rabatten appliceras på ord. priser. Gäller ej Fjällräven. Gäller fram till och med 31 januari 2019. Därefter skickar vi ut en ny rabattkod till dig som gäller för nästa period
 
*Rabatten appliceras på ord. priser. Gäller ej Fjällräven. Gäller fram till och med 31 januari 2019. Därefter skickar vi ut en ny rabattkod till dig som gäller för nästa period

Låter som ett köp alternativt en vara till ordinarie pris, under medlemsåret med enda undantag Fjällräven.

/Patrik
 
Nope.

om man läser på sidan som länkats står det klart och tydligt något helt annat.

Ber om ursäkt för att jag missade att läsa det: "alla dina inköp, så länge du är STF-medlem"

Då hade jag inte behövt panikköpa på black friday, då min dyra vara var nedsatt 20% - med STF medlemskap så hade det nästan gått jämt upp ändå och kunnat köpas vilken dag som helst på året.

/Patrik
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...