reklamen...

Vore bra om man åtminstone kan stänga ner reklamrutorna som täcker hela skärmen. Blir väldigt svårt att använda forumet annars...
 
Är reklamen styrd på var man kopplar upp sig? Jag reser mycket och ser den ofta men det gör mig inget. Tycker det är bra att man kan välja att få reklam eller betala för sig.
 
Igår kom den på 20-25 sidladdningar i rad. Något kryss att få bort den med syns inte heller när man använder telefonen att surfa med.

För alla andra, jag har inget emot reklamen, men när den täcker hela forumet och inte kan kryssas bort blir det lite lätt jobbigt.
 
Om vi pratar om den störande kaffekoppen som blaffade upp sig i morse så hade jag problem med den på flera av mina vardagliga surfsidor inklusive utsidan.se.
Tyckte inte den hade något stängkryss däremot en timeout på typ 10sek.
 
Vilka stora annonser blir man av med om man blir silvermedlem?
Just nu är det rätt många jag tycker är stora:
Kaffereklamen som täcker hela sidan
Bilreklamen högst upp som trycker ner hela sidan så fort man gör något
Den rörliga reklamen från SJ, tre rutor staplade på varandra som upptar en tredjedel av sidan (ibland är det Telia där också rörlig)

Blir man av med alla dessa om man blir silvermedlem? Jag tycker reklamen är jobbig.
 
Jag är silvermedlem (loggar inte ut fårn utsidan) och får reklam för PREEMs STOR-kaffe emellanåt men så har jag också en browser som är tämligen labil och säkerligen tappar kakor och annat emellanåt.

Kommer att fortsätta som betalande på utsidan men jag blir inte direkt mer positiv till att köpa preem-kaffe om jag uttrycker mig försiktigt.

/Patrik,
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...