Dagens rea-tips (allmänt)!

10% under juli på Criseq.se

Fram till sista juli kör criseq en kampanj där man får 10% om man skriver in "juli2017" som rabattkod. Där finns bland annat sawyer mini vattenfilter.

www.criseq.se
 
Addnature på Högbergsgatan i Stockholm

Addnature på Högbergsgatan i Stockholm har utförsäljningsrea. Allt för 30%. Det gäller inte köp som man gör på webben.

Jag var där idag och de har framför allt ryggsäckar, strumpor, en del skor, solglasögon, kök och diverse kläder kvar. Mjuka plastflaskor, löparryggsäckar och Camelbak fanns också. Det fanns en hel del klättergrejer men jag kan för lite om det för att avgöra vad som var tillgängligt. Mest karbinhakar vad det verkade.

Det var helt utplockat på mat. Jag såg inte heller många sovsäckar, liggunderlag eller sovtillbehör (kuddar, liners osv).
 
Real Turmat på XXL (butik). Torsk i Currysås är annonserad för 39:-, men i den butiken jag var i (kungens kurva) sålde de åtminstone även Kebabgryta och "Kremet pasta med svinekjøtt og urter" för samma pris.
 
Real Turmat på XXL (butik). Torsk i Currysås är annonserad för 39:-, men i den butiken jag var i (kungens kurva) sålde de åtminstone även Kebabgryta och "Kremet pasta med svinekjøtt og urter" för samma pris.


Jag tog en cykeltur till XXL, Real torsk för 39 kronor var ca 2 år äldre än övrig Real mat, men bäste för datum är nog 2-3 år till (minns inte)

Per
 
Addnature på Högbergsgatan i Stockholm har utförsäljningsrea. Allt för 30%. Det gäller inte köp som man gör på webben.

Jag var där idag och de har framför allt ryggsäckar, strumpor, en del skor, solglasögon, kök och diverse kläder kvar. Mjuka plastflaskor, löparryggsäckar och Camelbak fanns också. Det fanns en hel del klättergrejer men jag kan för lite om det för att avgöra vad som var tillgängligt. Mest karbinhakar vad det verkade.

Det var helt utplockat på mat. Jag såg inte heller många sovsäckar, liggunderlag eller sovtillbehör (kuddar, liners osv).

Augusti ut är det rea har jag för mig.
 
Jag tog en cykeltur till XXL, Real torsk för 39 kronor var ca 2 år äldre än övrig Real mat, men bäste för datum är nog 2-3 år till (minns inte)

Per

De påsar jag köpte på XXL på rean nu i veckan var datummärkta 2020, men jag har tidigare använt REAL mat med bäst före datum upp till några år före användning utan problem.
 
"Bäst före" betyder inte "sista förbrukningsdag".

Oftast kan man äta helkonserv (=frystorkat) många år efter passerat bäst före-datum...
 
friluftsland.se säljer terra nova adventure 2 tarp för 370kr för tillfället. Jag tog 2st frystorkade chiliconcarne med sammanlagt 1000kcal per påse, så blev det gratis frakt med.
Tycker tarpen verkar riktigt intressant då jag läser vad folk skriver om den på internet. Gillar den har en ögla i mitten av duken också. adventure 1 varianten som de också har rea på har dock inte denna ögla i mitten.

https://www.friluftsland.se/sova/tarps/terra-nova-adventure-tarp-2-green
 
XXL (Västerås)

XXL säljer Lundhags Traverse pant dam/herr för 799:- och i Västeråsbutiken ligger (låg iaf tidigare idag) ett grönt Helsport Fjellheimen X-trem 3 Camp för 5000:- på sista chansen...
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...