"Sömlösa" knähöga ullstrumpor?

Lundhags har haft helt släta liners. De tjockare har blivit mer "tekniska" och jag vet inte om de har några utan "zoner" kvar.
Tyvärr inga släta tjocka och inga långa tunna...
Det här är kanske ett dumt svar, men har du kollat de vanliga strumpavdelningarna på Lindex, Åhléns mfl? Deras yllestrumpbyxor är i alla fall både tunna och sömlösa, och en fröjd att ha i exempelvis slalompjäxor. Jag vet inte riktigt hur de har det med knähöga yllestrumpor, men det skadar ju inte att kolla.
Inte alls dumt! Klart jag kollar såna affärer också, men tyvärr. Hittar korta sömlösa och långa med sömmar, men inga långa sömlösa :).

Tack för engagemanget, strumpjakten går vidare :).
 
Mina fötter trivs bra med dessa. Inner och ytter stumpa.
Finns bla på xxl.
Chevalier Liner Coolmax och Chevalier Bootsock heavy .
Med vänlig hälsning Dan
Tack för tipset! Coolmax går bort, men Bootsock såg lovande ut. Tyvärr visade de sig vid närmare granskning fulla av ribbstickade tunna resår-zoner, samt försedda med underliggande tåsömmar med tjocka "ändpluppar" som hamnar på maximalt känsliga ställen...
 
Tack Öhrnell och seobserver, skall rota runt på de länkade sidorna. kräver nog en stund samt uppföljning med mailade frågor. Får jag napp, så meddelar jag naturligtvis till alla forumläsarnas fromma :).
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
mashimaro Var köpa tunna ullstrumpor till rimligt pris? Kläder 28
pejo Ullstrumpor av Gus textil ? Kläder 7

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.