66 grader i Göteborg

Hej,
Nu har jag varit runt överallt, jag vill ha den windsheildjackan från 66 North Iceland som Café visade på sina prylsidor.
Jag trodde 5:ans var välsorterade, men tji fick jag. Massor av grejor från ett fåtal märken. Vem i Göteborg säljer 66 North Iceland?
Jag har köpt deras fleece på Island, och snyggare kläder går inte att hitta. Nu vet jag att det finns i Sverige, men inte Göteborg. Man frågar sig om det är våra butriker som är trögtänkta eller om 66 har dåliga säljare?
 
borgward; sa:
Hej,
Nu har jag varit runt överallt, jag vill ha den windsheildjackan från 66 North Iceland som Café visade på sina prylsidor.
Jag trodde 5:ans var välsorterade, men tji fick jag. Massor av grejor från ett fåtal märken. Vem i Göteborg säljer 66 North Iceland?
Jag har köpt deras fleece på Island, och snyggare kläder går inte att hitta. Nu vet jag att det finns i Sverige, men inte Göteborg. Man frågar sig om det är våra butriker som är trögtänkta eller om 66 har dåliga säljare?

Det kallas monopol..

Det verkar väl inte som om 66 North Iceland's säljare inte ställt sig in tillräckligt och mutat den stora "friluftsmaskinen" i Sverige i diverse former. Då får man helt sonika inte in produkterna i sortimentet, tråkigt men det är ju tyvärr så marknaden fungerar.
 
66 i Sverige

Kan glatt meddela att det tog mig ca 3 min att få reda på att 66 går att köpa i sverige i följande städer.

Stockholm
Västerås
Gävle

Tänk vad svårt det ska vara att gå in på google och söka.
Stod klart och tydligt på 66's hemsida.

MVH
robin
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...