• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Jag är nog tokig...

  • Trådstartare goran_lindgren@hotmail.com (Göran Lindgren)
  • Start datum

goran_lindgren@hotmail.com (Göran Lindgren)

Gäst
...åtminstone verkar min omgivning tycka det! Att vid över 55 års ålder vilja till fjälls för att åka skidor och då dessutom inte ens bo i stugby/på hotell - det kan inte vara normalt.


Själv känner jag mig ytterst normal - trots att jag numera anser att det finns andra värden här i livet än karriär och bekvämligheten i villan.


Jag vill alltså åka skidor på längden och åtminstone några nätter sova i tältet. Jag har mycket god friluftsvana, bra utrustning och kondition som vid behov snabbt kan bli tillräcklig (går t ex åtminstone åtta-tio timmar i veckan med femton kg eller mer på ryggen = hängiven fotograf).


Fru, släkt och andra bekanta sviker. Finns nån som har lust att snarast hänga med på en veckotur (ev kortare om nödvändigt) och dessutom har idéer om vart?


Hälsningar Göran
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.