Solens ljus har förändrats.

Jag tycker mig ha märkt, att en förändring av solljuset skedde runt 1996, med resultat att det fick en kallare färg. Jag undrar om någon annan här lagt märke till liknande förändringar, antingen då eller vid någon annan tidpunkt?
 
Vissa säger att man får rätt färg om man drar en nylonstrumpa över men det tror jag bara är båg...

//J
 
Det finns vissa som säger, att när de var små så kunde de titta rakt in i solen utan att ögonen tog skada. Någon som hört något om detta? Enligt vad jag har hört så kan man även se på konstverk gjorda typ under 1800-talet, att solen på dem lyser med lägre intensitet och har ett mildare ljus.
 
men kom igen nu, först var det 1996, nu är det 1800-talet och vad du hört?
1996 gav jag dig en graf om vad som hände, sen om det påverkar ljuset synbart vet jag inte (men misstänker svaret är nej).

att solen skulel blivit mycket starkare och ingen kommit på det är ju ganska otroligt. Om det är så så finsn det säkert en miljard artiklar om det, sök på Nasa de brukar ha mycket matnyttigt på sina sidor.
 
Det finns vissa som säger, att när de var små så kunde de titta rakt in i solen utan att ögonen tog skada. Någon som hört något om detta? Enligt vad jag har hört så kan man även se på konstverk gjorda typ under 1800-talet, att solen på dem lyser med lägre intensitet och har ett mildare ljus.

Du vet konstnärer brukar röka grejer ....gör du???

Jag har föresten lång erfarenhet av utomjordingar - var stationerad på "Ramses IV" på Grönland -96.

Det hände desutom flera incidenter 97,94 och 98.

Det hände jätteintresanta saker där då skall du veta - rota inte i sånt här du vet de dyker upp en svart van utanför fönstret snart.
 
Korallaven är på väg hit just nu för "samtal"

Dye+2+002.JPG



Silvertejpad i en låda - MiB tog över basen när Usa gick över till satellitbaserad earlywarningsystem
 
Jag tror att det kan ha att göra med alver, troll eller tomtar - eller möjligen att ljuset bryts lite annorlunda under en foliehatt...
 
Senast ändrad:
Det är fullständigt normalt att dom som råkat ut för utomjordingar pratar om alver,troll,tomtar och så.
Det kommer ju nånstans ifrån även från gamla tider - dvärgar som ställer till med massa besvär.

När vi tog över DYE-2 från Usa/Norad övervakade vi en zon noga och kunde konstatera
att dom helt enkelt var här - inget snack om saken liksom.

Naturligtvis var vi imponerade av det vi såg,vad dom gjorde men ryckte bara på axlarna och tänkte well , SSDD

Andra som råkar ut för dom brukar hamna på funnyfarmen , för oss som var dom som hare som skutta förbi utanför stugan - inget ovanligt

En konstnär avtecknade just Korallaven strax innan vanen stannande till.
Dom två männen i svart bakom - det var kört kort sagt

92120.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...