NAMNLISTA-CAMP MOLLOY

mindre orientering!

Jag följde programmet och tyckte det var ok men blev lite less på att i stort sett hela tävlingen handlade om orientering. Mer mountainbike, bergsklättring, kajakpaddling osv så blir jag nöjd. Såg nån multisport tävling på discovery som var mycket bra, tävlingen varade i två dagar tror jag och blev då lite mer spännande.
 
Jag vill inte vara sämre..så jag "skriver" också på.

Ännu mer fokus på själva tävlingsprestationen önskar jag. Gärna utan indelningar i lag för att man som deltagare inte ska kunna "åka snålskjuts" genom tävlingen. Varför inte ha tävlingar där olika poäng utdelas beroende på vilken plats man kommer på!? För varje vecka slås den med minst ihopskrapade poäng ut..och som sluttävling för de 4 återstående kan man köra man-mot-man..

Då kan man inte köra social taktik utan måste förlita sig på sin egen förmåga genom hela Camp Molloy. Sociala intriger blir det ändå. Jag anser tom att det skulle öka intrigerna eftersom en person som inte gillas i lägret kan genom egen förmåga hålla sig kvar mycket länge.. :=)
 
Jag är med

Jag skriver på en sådan lista.

Får man önska?
I så fall: Bort med 30 kilo tågluffarryggsäck, måndagsavsnitt och varför inte lägga tävlingarna till Norden? Det borde finnas bättre möjligheter att göra hårda, varierade och kul tävlingar här hemma. Det finns i och för sig inga giftiga ormar för de tuffa killarna att jaga men ändå. Bar överkropp kan de ju ha även i Sverige...

Mvh Tomas
 
Mer orientering!

Kanonkul att TV4 numera vågar göra en rejälsatsning på en bra dokussåpa. Mer orientering åt folket!
 
Re: Re: Re: Re: Re: Självklart

kim1; sa:
Nu fattar jag inte riktigt vad du menar?????
Jag skrev tydligt tycker jag att alla kan vara riktiga sportmänniskor MEN tvbolagen utnyttjar deltagare med speciella åsikter och läggning för att skapa rubriker.
Om jag har fördommar så är det mot tv bolagen och om det är dom fördommarna du menar så står jag för dom annars så är det bara att läsa utantill och inte förvränga det jag skrev till något annat än vad det står Tack
KIM

Ursäkta i så fall, jag tyckte precis att du skrev att TV bolagen utnyttjar anarkister, homosexuella och veganer för att de är speciella profiler. Men jag kan ha missuppfattat. Min enda synpunkt är att du missat poliser, pizzabagare, IT konsulter och frisörer i din lista. Du kanske till och med själv är gay? Vad vet jag? Den politiskt korrekta benämningen för gay nuförtiden är i och för sig bög har jag förstått, tack vare "reclaim the bög"-rörelsen. Ja, det var en liten utveckling - sorry.
 
Funderar på

om det finns någon på TV4 här i forumet som lyssnar och tar till sig eller om detta går obemärkt förbi.
Camp Molloy har ju varit på tapeten ett bra tag och jag undrar om (jag lider kanske av BigBrother syndrom, ser dolda "marknadsundersökningar" över allt) vi på något sett deltar i en utvärderingsgrupp.
Tar dock inte tillbaka min högtidliga underskrift!!
Jag bara tänker högt...
;)
 
Nån som vet hur det är med tittarsiffrorna för nämnda program?

Jag menar, det är ju den enskilt viktigaste faktor som avgör om det blir nåt liknande program nästa säsong.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
xtrem Camp Malloy Multisport 6
9331 Fortsättning av Camp Molloy? Maila TV 4! Multisport 3
A.S. Camp Malloy - slut Multisport 12
MikeMike Camp Molloy efter ett tag.... Multisport 63
Fluoronauten Camp Molloy Multisport 81

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.