• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Vandra någon gång i v 29-31

Hej!
Min vandringskompis har fått förhinder! Och jag som så gärna vill vandra i sommar! Jag provade att vandra själv förra sommaren och det var så tråkigt!
Skulle du vilja vandra med mig istället? Jag vet att det är lite kort varsel men jag kan tänka mig att vandra var som helst. Min vandringkamrat och jag hade tänkt att vandra Sarek men jag skulle tom kunna tänka mig att vandra i södra Europa. Fast gärna på lite högre höjder. (över trädgränsen). Det skulle vara så ofantligt tråkigt om jag istället stannade hemma och jobbade bort min semester.
Själv är jag en tjej på 29 år som studerar klassisk musik i Malmö. Jag går kanske lite långsamt men jag kommer fram ändå. ;)
Kan även tänka mig att gå i en grupp om ni redan är några som har bestämt ett vandringsmål.
 
Hej Moa, jag la själv nyss upp en annons på reskompis då även jag önskar att finna någon att vandra med. Jag har vandrat en del i Kebnekaise och på Ostkustleden än så länge och det har känts väldigt givande. Har dock vandrat mest själv och du har rätt att långa vandringar kan bli ganska tråkiga utan sällskap, att ha någon att bolla med under vandringen lär ju mer energi.
Vandrar själv i lugnt tempo då jag skadade fötterna i vintras.
 
Hej.
Jag skulle gärna vara intresserad att hänga på någon typ av vandring det spelar ingen större roll vart för mig jag är flexibel, min planerade semester försvann oförväntat så får gärna höra av dig Med vänlig hälsning Andreas
 
Vandra i Sarek

Hej, Mina vanliga vandrarkompisar har förhinder i år. Hade grovplanerat att gå i Sarek från Saltoluokta - / Sitoujaure - Rinim alternativt Stora Sjöfallet till Kisuris-Ritsem den 29/7 till den 9 alt 10 /8. Ganska korta dagsetapper räknar jag med. Tycker det är tråkigt att gå ensam, gjort det ibland, så vill någon vandra med mig så får vi väl pratas vid och stämma av om vi tror det passar.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Torner88 Någon annan som har lust att vandra i sommar? Reskompis 2
unix Början av hösten 2019 en eller flera som kan vandra var som helst i Sverige. Anm gärn Reskompis 4
cybiont Vandra i Sarek med start nu på torsdag? Reskompis 1
apfaktor Vandra v. 33 Reskompis 0
KarlSwe Sällskap sökes . Vandra camino de Santiago Reskompis 5
dunderdotter Vandra med barn i skolåldern i början av augusti eller juli? Reskompis 4
beatrice. Vandra helger? Reskompis 5
Kundalinia Vandra kebenekajse v 30-3 Reskompis 0
trvlr Resa till Georgien och Armenien - vandra i Svanetien Reskompis 2
shusplash Vandra Norge! Predikstolen, Trolltunga, Jotunheimen Reskompis 3
Ida. Vandra i Sarek nästa vecka (v.29)? Reskompis 0
moa_k40 Vandra i tidsperioden 23 juli-22 aug? Reskompis 5
Soffgrupp Vandra i Marrocko Feb/Mars 2013 - Häng på! Reskompis 3
Michael Jönsson Abisko - Nikkaluokta (vill du vandra med) Reskompis 0
kalle2 Vandra Lycian way , Antalya v44 Reskompis 0
Kastvind Göteborg: vandra, gå promenad, sova ute Reskompis 21
JohanKris Vandra i Nepal Reskompis 3
lillamu Vandra eller cykla med tält i Baltikum Reskompis 0
Are Följ med och vandra Gr20 i juli Reskompis 1
Tettan Vandra i Patagonien!? Reskompis 2
Sailorboy81 vandra i slutet av sep början av okt Reskompis 0
madde182 saxnäs 25-27juli Dans+vandra Reskompis 0
FrankP Vandra i Lappland / Augusti Reskompis 0
Villvandraelcamino Vandra El Camino i vår Reskompis 6
p_skold Vandra i påsk, vår i sydeuropa.... Reskompis 3
plattgroda Vandra i sommar Reskompis 2
lill_emma vandra i patagonien Reskompis 3
ecuadortjej vandra i anderna Reskompis 0
AnnaKarin klattra/vandra pa korsika? (nu) Reskompis 0
mo9jan Vandra i Sarek. Reskompis 2
aninmo Vill du vandra i Skottland? Reskompis 7
karined Nån som ska vandra kring storulvån i mitten av augusti Reskompis 5
per160 Bila och vandra i Australien juni-juli Reskompis 3
LillDylan vandra i nepal Reskompis 0
milford Vandra i aug Reskompis 7
skiman Vandra Storulvån-Sylarna_Helags_Gåsen början aug Reskompis 0
phoebe vandra i sarek eller Padjelanta Reskompis 1
Daboia Vandra i Jotunheimen Reskompis 0
mumrik Vandra i USA Reskompis 1
beherit Vandra i sydöstasien? Reskompis 0
4056 Vandra skåneleden i sommar. Reskompis 0
psoptrsoy Samåkning - Är det någon som har en plats över Stockholm-Sarek Reskompis 0
Nita1960 Enklare vandring i Schweiz, finns möjligen någon vandringskompis? Reskompis 1
jennip Tågluff någon gång under maj-augusti 2014 Reskompis 0
Pumba Ledig v26-30 å vore ju kul att hitta på något någon :) Reskompis 10
hamrin Någon som har intresse att fjällvandra med mig under senare delen av 2013. Reskompis 2
defrgt55 En veckas fjällvandring någon? Reskompis 10
majkiiz Kebnekaise, någon? Reskompis 0
Linn Vernersson Hej någon som är sugen på en liten vandring från södra sverige till spanien? Reskompis 2
Newlin Någon som ska iväg i januari ? Reskompis 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...