"Kombinationsexpedition" Höga Kusten

Självgående och envisa vandrare/paddlare sökes till "kombinationsexpedition" ;-)
Planen är att inleda med vandring söderut längs hela Höga Kustenleden och sedan paddla tillbaka norrut. Tanken är förstås att njuta av fina vyer...
OCH åter en gång, mindre tjafs och mer vandring/paddling. Tid: ca. 26/6-8/7, jag har en plan...

Anders
 
Nähä!

Känns lite som en upprepning på något...

Märkligt att så många har tid att i detalj diskutera tält, val av gas eller annat teoretiskt, men inte har tid att dra på tur med alla sina superduperexpeditionsgrejor ;-)
Kan det möjligen vara så att vi Västerlänningar helt enkelt är FÖR utrustningsfixerade?

Men men, God sommar, jag paddlar vidare :) A
 
Seså... Din förträffliga idé når säkert hem i stugorna, eller åtminstone några stugor. Det låter ju som en klok tanke med "vacation de combination". Och Höga Kusten är ju fanimej fantastisk. Koola paddelvatten om någon frågar mig. Vi hade en bra stund där för några år sedan. Våra förhållanden gjorde just den resan till en rätt utmanande liten tur. Med en underbar natt på Storbondens Fyr (vandrarhem) men också en del helbra tältning. Just det - tokkoolt med spåren från landhöjningen.

Från mig får du utnämningen veckans bästa idé! :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.