Diagonal stavåkning?

Reflektion

Där man inte kan veta. Där man bara kan tro. Där individens tankar o känslor är så mycket större än ren och skär överlevnad. På Mashlovs översta steg. Just där skapar vi "religionstvister" och missionerandet.

Om detta i sig är jobbigt eller spännande? Int fan behöver jag missionera om de'! :)

Men visst: lyhördhet, nyfikenhet o välvilja är för mig oftast behagligare än missionerandet. Och svårare.
 
Stavföring

utsidan_080328-02.jpg


En 10-årig tös och hennes morfar på en frusen släppråk utanför Skellefteå 080328

Är denna stavföring tillåten ? ;-)
 
Det är ditt val att använda ordet "styggelse", som nog får ses som ett ord med enbart negativa associationer, något som i alla sammanhang är icke önskvärt. Iofs mildrar du ditt ordval lite genom att säga att andra kan tycka annat. Men man kan använda mindre värdeladdade ord om man vill beskriva något som man tycker har mindre bra egenskaper.

Och så har olika människor olika förutsättningar - det är alltför lätt att utgå enbart från sina egna förutsättningar.

Ska testa en kortare pik och se vad jag tycker - har faktiskt en gammal nedsågad hansapik liggande hemma.

Ordval är ordval, jag känner starkt för min uppfattning och känner fortfarande att det var rätt ordval i mina tidigare inlägg, i förhållande till andra inlägg i de diskusionstrådarna.

Att du i flera inlägg hävdat att jag fördömer andra åkare gör mig ledsen. Du tangerar men överskrider inte säkert reglerna för forumet enligt hur jag uppfattar det, jag avstår att anmäla dina gamla inlägg.

http://www.utsidan.se/cldoc/rules.htm

Thure
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.