Hundsport Drag, Fjäll, Räddning

Svara

Ämnesverktyg Betygsätt ämne Visningsalternativ
Gammal 2012-04-03, 12:14
flygare69 flygare69 är inte uppkopplad

Min hund ligger på en picknickfilt, en sån som är plastad på den sidan som ligger i marken. Går att vika ihop tunt och tar ingen plats. Finns på De flesta butiker såsom Biltema, Jula etc. Kostar några tior.
Svara med citat
Gammal 2013-10-21, 20:21
Bölet Bölet är inte uppkopplad

Har klippt till ett pensionerat liggunderlag ett som var så billigt som möjligt. Har en Rottweiler/shefer-tik på 33kg. underlaget är standardbredd 60cm någon meter i längd. Ska tilläggas att jag har ingen större erfarenthet har kanske varit ute drygt 10 nätter eller så. Varierat med hund i tält, vindskydd, bar himmel.
Svara med citat
Gammal 2013-10-22, 15:59
anders_b anders_b är inte uppkopplad

Friluftsfrämjandet har en eva-matta på 2x1m som är billigare än den där från exped eller vilka det var som gjorde den. 4mm tjock är den och väger ca150g delat på hälften. Hade den med mig överallt i somras. Hur värd som helst tycker jag.

"Frosties are just Cornflakes for people who can't face reality."
Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 18:16
shiloh shiloh är inte uppkopplad

Det blev tillslut ett jervenheit som fick fungera som liggunderlag/sovpåse. Efter vi varit ute är hon så pass trött att hon i stort sett går och lägger sig, komme rupp efter någon timme för mat, sen sover resten av natten i absiden. Får se hur det fungerar nu i vinter.
Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 18:53
niklaz niklaz är inte uppkopplad

Jag har ett Jervehiet Large med foder att sälja (säljer ej påse utan foder). Mycket lite använt så det är i skick som nytt. Nypris ca 1400 kr med frakt från Trapperprodukter.se.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ Betygsätt det här ämnet
Betygsätt det här ämnet:

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:06.