• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Friluftsande i Skåne

Hej,

Jag är ingen jätterutinerad vandrare, men vill gärna komma ut mer nu till våren och sommaren.
Bara över dagen eller kanske någon helg! Hursomhelst är det alltid kul med vandringssällskap och att träffa nya människor :) Är själv i 30-års åldern.
 
Hej,

Jag är ingen jätterutinerad vandrare, men vill gärna komma ut mer nu till våren och sommaren.
Bara över dagen eller kanske någon helg! Hursomhelst är det alltid kul med vandringssällskap och att träffa nya människor :) Är själv i 30-års åldern.

Så fort vädret blir lite mer stabilt tänkte jag (och min hund) bege mig ut på lite småturer runtom i Skåne. Både en och två nätter. :)
 
Trevligt! Vi kanske kan styra upp något. Det börjar ju bli lite fint väder nu och allt :) har visst råkat skriva i tjejforumet, men för min del är alla välkomna! /Emma
 
Ja, man kan ju alltid säga en helg, en tid och en plats. Sen får de som vill komma. :) Alltid roligt när man är flera!
 
Det låter som en bra plan, man kan ju börja med en dagstur någonstans. Har du förslag på dag/plats?
 
Kan rekommendera hela biten från Klöva hallar till Odensjön. Fantastisk vandring med väldigt växlande natur.
Vi satte ihop en liten film från vår vandring där i våras :) Hoppas att ni får en fin tur!
 
Ja, vi ska gå där också. Har varit där många gånger och det är helt klart en favorit. :) Så himla fint!
 
Paddling?

Är du eller någon annan här intresserad av lite kvällspaddling i sundet eller i någon sjö så har jag kajaker men saknar för tillfället någon att paddla med.
Vore trevligt att utnyttja de ljusa sommarkvällarna!

//Per
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...