Nya friluftsvänner i Lund-trakten?

Härligt att det finns aktivitet här, har missat att kolla på ett tag nu igen. Kan tyvärr inteden 21-22 mars heller.. kommer ha bättre koll här om det dyker upp något mer framöver!

Hoppas vi ses där ute någon gång!
 
Kan tyvärr varken till helgen eller nästa. Börjar jobba på tisdag och är borta 14 dagar framåt. Sen är jag på igen.. =)
 
Jag är så glad att vi fått igång lite aktiviteter i skåneregionen. Ditt förslag om en dagstur är lysande. Det kan bli så att Magnus och jag drar igång en vandring med övernattning i NV-skåne och då väljer jag det. Erbjudandet kvarstår om du vill ligga över ute! Annars är det väl bara en styrka att kunna genomföra två arrangemang på samma helg. Bara att välja efter tycker och smak.
 
Hej!!

Annette, vet du vilken buss som är bäst till Skrylle? Kollade på skånetrafikens hemsida men blev lite förvirrad när det stod att man var tvungen att förboka om man vill till Skrylle. Är det så?

/Anna
 
Buss

Hej!!

Annette, vet du vilken buss som är bäst till Skrylle? Kollade på skånetrafikens hemsida men blev lite förvirrad när det stod att man var tvungen att förboka om man vill till Skrylle. Är det så?

/Anna

Det verkar vara så just nu iallafall, jag har också gått in på hemsidan nu. Det brukar gå en direkt buss ut dit, men det är nog under vår-sommar-höst perioden. Jag misstänker att den börjar gå kontinuerligt under april månad. Så just nu är det förbokning som gäller.
Men vi kan ju försöka samåka dit annars.
 
Hej!

Till Annette: Ja, samåkning kanske skulle fungera. Har du bil? Jag har dessvärre ingen...Jag bor i Lund, var bor du?

Till PO: Blir det övernattning i NV Skåne för din del?

/Anna
 
Bil finnes...

Hejsan, Jodå bil finnes, så det är inga problem. Och jag bor i Malmö.
Men du vill kanske hellre dra åt skäralid, eftersom där pågår en annan tur.
 
övernattning

Svar från PO
Ja. det blir en tur med övernattning i Skäralid. Vi kommer att ta en liten tur på lördag eftermiddag och sova över i vindskydd i reservatet. Därefter kommer vi att samla in de som vill gå med över dagen, på söndag förmiddag. Detaljer om tid och plats i egna forumtråden.
Jag har med vilje legat lite lågt i din tråd men ni är så välkomna att gå med i Skäralid.
 
Hej!

till Annette: Jag är nog mest sugen på Skrylle fortfarande. Men eftersom du har bilen så blir det upp till dig att bestämma om det är en bra idé eller inte, eller om vi ska ta Skrylle senare i vår när man inte behöver boka buss. Jag skickar ett mail med mitt telefonnummer:)
/Anna
 
Hej!

Undrar hur det gått med era planer?
Bor i Malmö och träffar gärna nya människor för utflykter i skog och mark. :)
 
Hej!

Har precis hittat denna trevliga hemsida.
Letar också efter nya fridluftsvänner som gillar att vara ute.
Nån tur i SV Skåne?
Bor i Lund.

/Rickard
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
olind Elixirfilm i Lund 14 April! Skåne 0
alven Transport Lund/Malmö till Kjuge Skåne 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.