bug?

Jag vet inte om andra råkat ut för detta, eller om det är min dator (eller macar) det är fel på. Men det har nu hänt flera gånger att när jag i ett inlägg vill börja ny rad och trycker return (eller enter eller vad ni vill kalla det) så försvinner hela texten! Jag måste tydligen gå över till att skriva texten i fil och musa över om jag inte ska bli tokig.
 
Inget jag haft problem med på några av mina PC som kör Windows7+IE. Även plattan och mobilen som båda kör Android fungerar bra.
 
Det finns ett antal reklamspelare som är elakingar, Geonei är en dylik, då den har tillägg som kan spegla ditt tangentbord.
Måste avmonteras bit för bit från din hårddisk.
Dealjerad beskrivning finns här: https://discussions.apple.com/message/24950143

Du bör printa resultatet. Skaffa dig en backupHD innan du börjar. Formatera den senare.
Lycka TILL!
 
Jag har en extern HD som just nu ligger i bankfack. Den uppdateras annars genom macens Time Machine. Men observera att detta är ett problem jag endast haft på utsidan.se . Och inte jämt.
 
Jag vet inte om andra råkat ut för detta, eller om det är min dator (eller macar) det är fel på. Men det har nu hänt flera gånger att när jag i ett inlägg vill börja ny rad och trycker return (eller enter eller vad ni vill kalla det) så försvinner hela texten! Jag måste tydligen gå över till att skriva texten i fil och musa över om jag inte ska bli tokig.

Så mycket kan jag säga som att det inte är ett generellt problem för Mac och heller inte har något med din dator att göra. Mer troligt att det är något knas med din webbläsare. Vad kör du för webbläsare och vilken version har du?
 

Ok, då gissar jag att du kör operativsystemet Snow Leopard (OS X 10.6.x). Svårt att säga på rak arm varför du får detta fel. Det finns inget känt/välkänt/ökänt fel av det slaget som jag känner till, men det borde ha att göra med någon kod i nåt Javascript på Utsidan som hanteras annorlunda av äldre Safari.
Jag skulle testa att installera och köra Firefox istället för att se om problemet följer med dit eller inte.
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...