bohuslän kompis

Hej
Jag ska först påpeka att jag är helt grön! Men det hindrar mig inte att söka efter någon som vill träffas för lite bouldering sällskap.
 
Hej Sheila!
Bor strax norr om Kungälv och försöker komma ut några gånger i veckan. Slå en signal om du har lust att hänga på!

Petter
0704-968690
 
Bohuslän är rätt stort. Vi är ett gäng i Strömstad som klättrar en del. Flera är nybörjare. Om du finns i närheten får du höra av dig.

/Petri
 
Hej

Av någon anledning hade mitt inlägg hamnat i 'bouldering' forumet! Det skulle ligga i 'klätterkompis'
Topprep håller jag mig till just nu......hur är det med er?
 
hej

Jag har inte klättrat mycket bouldering, däremot en hel del annat. Har tyvärr inte klättrat något på 4 år (!) pga axelskada och flytt till kungsbacka.. vore kul att hitta någon att klättra med. Var klättrar du när du inte ska ut och bouldra?
 
Klättra i KBA

Hej,

Såg att du bor i Kungsbacka och klättrar. Bor själv i Onsala och jag skulle själv vilja lära mig att klättra. Håller på med multisport och i vissa tävlingar ska man utöva olika slags klättring...

Om det är intressant, maila,

mvh Peter
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.