Pico de Orizaba i januari

Söker sällskap till en bestigning av Pico de Orizaba, Mexico i januari 2003. Ingen teknisk klättring, men toppen ligger på runt 5700 möh så bra kondition och högfjällsvana behövs. Jag kommer att befinna mig i Mexico from 4/1 men planerar att åka till Orizaba runt den 18:e. Torde ta ca 5-6 dagar inklusive acklimatisering.

Skicka ett mail på matito(a)sray.se (byt ut (a) mot snabel-a) om du är intresserad.

Tar också tacksamt emot tips och erfarenheter från andra som varit där!
 
matito; sa:
Söker sällskap till en bestigning av Pico de Orizaba, Mexico i januari 2003. Ingen teknisk klättring, men toppen ligger på runt 5700 möh så bra kondition och högfjällsvana behövs. Jag kommer att befinna mig i Mexico from 4/1 men planerar att åka till Orizaba runt den 18:e. Torde ta ca 5-6 dagar inklusive acklimatisering.

Skicka ett mail på matito(a)sray.se (byt ut (a) mot snabel-a) om du är intresserad.

Tar också tacksamt emot tips och erfarenheter från andra som varit där!

Låter jättespännande. Vore kul att få lite mer info om dina planer. Kan du skicka mig mail med lite mer kontaktinformation och sådär? kotten@coyote.org. Vill du veta mer om mig och mina erfarenheter av klättring kan du kolla min websida http://kotten.e.slappa.st Tycker att ditt projekt verkar högintressant.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
palatrik Info om Pico de Orizaba, Mexiko Expeditioner 1
happy_mondays Aconcagua januari 2007 Expeditioner 2

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...