Toppbilder

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej där,

Igår, lördag den 15/12, höll Svenska Klätterförbundet ett styrelsemöte på vilket de godtog samtliga mina toppbestigningar. Svenska Klätterförbundet kommer inom kort med ett officiellt uttalande som bla kommer att publiceras på denna hemsida.

Med vänlig hälsning


Göran Kropp
 
You are the man!

Göran,

Har följt dig under många år, och hört dig på tre föreläsningar.

Kan bara konstatera att du inte bara är en superäventyrare, med pannben utöver det vanliga målinriktad och driven till tusen. Du är också en stand-up kille, som vet hur du skall göra en show av dina aventyr, som når långt utanför klätterkretsar.

Keep it up.
 
Re: You are the man!

Kamelen; sa:
Göran,

Har följt dig under många år, och hört dig på tre föreläsningar.

Kan bara konstatera att du inte bara är en superäventyrare, med pannben utöver det vanliga målinriktad och driven till tusen. Du är också en stand-up kille, som vet hur du skall göra en show av dina aventyr, som når långt utanför klätterkretsar.

Keep it up.

Det blir ett bestämt medhåll på den.

/C
 
Göran 4 president

Jag kan bara säga till alla som inte träffat Göran Kropp eller läst hans bok: SE TILL ATT GÖRA DETTA!!!!

Vilken människa! Grym fokus och alltid en positiv attityd vilken är ett måste om man ska komma upp på hans våglängd.

KEEP UP THE GOOD WORK!
 
Tjena Göran

Skulle bara vilja säga att jag läst din bok och följt olika expeditioner du gjort. Detta har skänkt mig mycket inspiration och intresse. Tackar för det!!
Mvh Gerra
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...