Upphovsrätt

Men det är fortfarande inte "vad som helst".

De har rätten att publicera och använda ditt material i samband med "any"...osv. Ingen inskränkning i den meningen att de förbehåller sig rätten att använda ditt material i samband med distributions- och publiceringsavtal med vem som helst. Jag som jurist skulle inte vara tvärsäker på avgränsningen...

b) ...any distribution or syndication arrangement with other organisations or individuals or their sites.

//J
 
joru;564345Jag som jurist skulle inte vara tvärsäker på avgränsningen... [/quote sa:
Och vi är tillbaka till ens bedömning av hur de tänker använda sina rättigheter och om man vill ta en chans eller inte.

Christian, som köpte en Android-platta för sjag giklade inte Apples hantering runt subscriptions, och som är försiktig med vad jag lägger på FB och i vilken upplösning.
 
Joru refererade till FLICKRs användaravtal.;)

Jo och det jämfördes med andra, men att jag lade till en kommentar efter mitt namn kanske blev för avancerat? Jag vill då förtydliga att jag inte anser att någon diskuterat Apples avtalsskrivningar i den hör tråden ännu.

Christian, som ibland blir lite trött på ordmärkeriet
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.