alpin klättring plus ett ps om kropp

Hej,
Jag söker nån runt Vimmerby trakten, eller nån stans i närheten som också vill ut på lite äventyr. Skulle vilja klättra i Mont Blanc, Pico Orizaba eller liknande...

meila på; jimmy@webcentralen.com

Ps, sen en sak angående inläggen om Kropp...
När hyenorna jagar så lämnar dom inget kvar... Jag har själv varit utsatt för media och vet vad dom går för, dom är fläkigt röda precis som hyenorna... :=). Såg inslaget som en herre rekomenderade att man skulle se, en person där var väldigt flitig på att uttala sig negativt. En Fru och Herr Sjögren, varför inte kolla deras bakgrund, se hur många dom lurat i Sverige, massor med småföretagare som blivit blåsta på vägen av deras pappersföretag. Tror dom hade om jag inte mins fel ett tiotal plundare bolag i ryggen, flykt utomlands för skatter och för privata fodringar... Ska man gnälla på andra så ska man ha ryggen fri själv :=)... Stå på dig Kropp... Vi vill se mer äventyr och mindre rödfläckiga hyenor!!!
Ps, förutom att du är en bra äventyrare så har ni förbannat bra kurser och bra service av era kunder! Rekomenderar er starkt till alla!!!

Hoppas vi syns på fler kurser, hör av mig efter helgen då jag vill ha mer utrustning!!!

Mvh

Jimmy Johansson
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.