[Skåne] Gissa bilden!

Jag trodde det var bokar men vågade inte skriva det... Var för enkelt.

Jag har tyvärr inga bilder så jag måste passa på denna. Ber att få återkomma längre fram med fina bilder. Nån annan får gärna lägga in nåt :)
 
Ngn som vet..

..var jag var i helgen?



Jag trodde det var bokar men vågade inte skriva det... Var för enkelt.

Jag har tyvärr inga bilder så jag måste passa på denna. Ber att få återkomma längre fram med fina bilder. Nån annan får gärna lägga in nåt :)
 

Bilagor

  • 20090221(012).jpg
    20090221(012).jpg
    258.9 KB · Visningar: 587
Fast just nu verkar det mest vara en hypotetisk fråga, eftersom ingen gissar. Inte ens Thure orkar svara *suckar*
Det är inte så lättgissat... Olika landskap kan se likartade ut från olika håll, men sågverket (är det va?) på bilden är nåt man antingen känner igen eller inte.
 
Romeleåsen

é det inte!

Men jag inser nu att jag varit otydlig.
Att gissa åsar var inte tanken, det var menat som en ledtråd. Jag undrar nog mest om ngn vet mer precist var sågen ligger? Den ligger alltså vid ett vandringsstråk, så hade ju trott att mer än 2 personer på den här sajten varit där..


...gissar jag att det är! ( där man kan cykla dressin)

Mvh Nicklas
 
Jag kan ju inte begära att ngn ska svara Vilket sågverk ( eftersom jag ju inte vet själv) jag var på, men som ytterligare ledtråd kan jag ju tillägga att banvallen é fullständigt dressinlös :)


Ge oss en ledtråd Utric! Frågan är väldigt svår om nu svaret inte är: vid ett gammalt sågverk. :)
 
Här kommer en lättare så länge. En poäng för kuststräcka och två för platsen där bilden är tagen.
 

Bilagor

  • DSC_0006.JPG
    DSC_0006.JPG
    22.6 KB · Visningar: 274

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.