Houdini Wooler Houdi, erfarenheter???

Långtidsuppföljning

Tänkte runda av tråden. Resultatet av Houdinis service blev att de såg att tröjan hade ett sådant fel i väven som gjorde att de inte kunde laga den på ett OK sätt. De konstaterade även att det sannolikt var ett fel i tygets vävning och ingen slitskada som Addnature sa. Så nu sitter jag här med en helt ny tröja, tyvärr fanns inte den fina orange färgen kvar men en kanske lika fin, Midwinter Blues (härligt namn). Så all heder åt den firmans serviceavdelning som dessutom jobbade snabbt och snyggt. Nu håller jag tummarna för att kvaliteten är den som många av er andra vittnat om och att jag haft otur med min förra.

Hej, jag har läst tråden med stort intresse så här några år efteråt. Har du möjlighet att berätta hur wooler houdin funkar efter några år? Jag har precis köpt en jättefin i raspberry red och funderar på att köpa en till, men jag vill veta hur det står sig över tid.
 

Liknande trådar


Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...