FLUGFISKEKURS I NORRBOTTEN?

Hej!

Jag undrar om någon känner till någon bra flugfiskekurs i Norrbotten, gärna i närheten av Pajala.

Gärna endast en till två dagar och för nybörjare.

Ha det gott!

/Marie
 
lopan; sa:
Hej!

Jag undrar om någon känner till någon bra flugfiskekurs i Norrbotten, gärna i närheten av Pajala.

Gärna endast en till två dagar och för nybörjare.

Ha det gott!

/Marie

Hej där

Just i Norrbotten vet jag inte någon kurs så här på rak arm, men om du kan hitta en kastkurs med Mattias Drugge så är det värt att åka över hea Sverige för att delta! Hans teorier om kastteknik är revolutionerande och har gjort mig till en mycket bättre kastare än tidigare. Tror också att hans metoder passar tjejer ypperligt bra eftersom det hela bygger på ren teknik och extremt lite kraft!

/Johnny
 
Flugfiskekurs

Hej.

En duktig instruktör är Stefan Siikavaara se länken. Han bor i Piteå är certifierad instruktör, hör med honom vad han kan ge dig och vad han tar för detta. Du är välkommen hit att förkovra dig, vi har även en tjejsektion som binder flugor och flugfiskar. Är du intresserad att komma ner hit så kanske vi kan ordna logi på klubben. Piteå Sportfiskeklubbs hemsida är under ny uppbyggnad där vi kommer att uppdatera varje vecka, med tips mm.
http://www.flycasting.se/

Ha en trevlig fiskesommar/ graylingfisher
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.