Dagens rea-tips (allmänt)!

Playground

... har ju rea nu... inte så där jätteupphetsande egentligen... men dom hade några bra sovsäckar på rea.. Bl a Marmot Hydrogen, Pinnacle och Sawtooth...
 
fjällrävens outlet i barkaby har just nu super pris på kängor.

dom har fått in ett stort parti med 2:a sorterings kängor från den där tyska tillverkaren, som numera ingår i konsernen. Hang... nånting, ja ni vet Hangwang eller vad dom nu heter.

ordinare pris runt 2.500 nu 595 eller om det var 695. väl sorterat med storlekar.

men, OBS >> det var nån typ av alp eller klättringskänga. alltså ingen renodlad vandrarkänga.

felet på dom var att limmet som sitter på gummit som ligger runt kängan i nederkant kan släppa, dock går det att limma om med rätt lim.



förresten, nån som kan tipsa om rejäl rea, typ 50%, på längdåkningspjäxor, i sthlm?
 
Salomon Amfib Tech

Såg att Intersport Sickla i Nacka säljer ut fjolårets snabbtorkande "amfibie" modeller till halva priset. Inte så många par men flera olika märken i herr och dam stl: Salomon Amfib Tech grå med röda detaljer(450kr), Merrel?(400kr), HellyHansen(400kr?) och McKinly med (Vibram sula 250kr).
 
Senast ändrad:
Alewalds sport på Kungsgatan hade lite längdpjäxor på rea på övervåningen senast jag var där. Sportåkarpjäxor var det då.

kanon tips, tack för det!

jag var där igår och det fanns ett stort sortiment kvar & i dom flesta storlekar, dessutom körde dom tag 3 betala för 2, vilket även gällde övriga rea skor. på övervåningen.

tyvärr hittade jag inga, men det hade snarare med mina fötter/kinkighet, än tipset, att göra.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.