Grupp för friluftsliv i Stockholm

Kan en kvinna även hänga på så har ni en här!

Superkalas kul!

Hänger gärna på om det kommer upp nån med förslag.
Naturupplevelse är livets lunga.

Har själv flyttat ner från norr och saknar kunskap om var man kommer sig ut i dessa söderskogar..
Sarek är min svaghet.. vackert, vilt och svårt.
Ingen superkartläsare men villig att lära med rätt sällskap..

Adda mig gärna!
//Monika
 
Mycket bra idé!

Kollat runt lite, vad hände med gruppen? För idén är verkligen bra! Om gruppen fortfarande är aktiv så adda mig!! :)
 
Vi har en liten grupp på google groups samt facebook. Vi gör lite olika utflykter och turer i stockholmsområdet. Skicka PM med mail så addar jag er. Vi vill gärna ha mer medlemmar
 
Jag är sugen på att starta upp någon grupp/förening med folk i lite yngre åldrar kanske 20-35 om det inte redan finns något bra friluftsgrupp vill säga.. så tips mottages gärna!

Hör gärna av dig till mig om det blev något av det där. Jag är i 30 årsåldern och har allt för många soffliggare till vänner, men sämre med friluftsintresserade diton!
 
Hej!

Jag heter Fredrik och är 27 år och bor i Stockholmsområdet.

Jag är intresserad av att träffa likasinnade som gillar att hålla på med allmänt friluftsliv.

Gillar att vara ute i naturen, men vill gärna komma ut mer.

/Fredrik
 
Välkomna att delta i den här gruppen på nätet: http://www.meetup.com/utflyktsgruppen/
Vi behöver fler organisatörer som vill leda arrangemang, alla är välkomna och vi har många medlemmar som vill ut i naturen. Obs, detta är helt ideellt och man kan logga in med facebook, google eller skapa ett nytt konto.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.